Skip to content

Summer’12

19.08.12

Da var sommeren over for denne gang. For meg bestod den for det meste av jobbing fra 7-15 hver dag, i tillegg til en helt fantastisk tur til Barcelona med en flott vennegjeng! Nettstedet mitt har ikke blitt oppdatert en eneste gang i sommer, og jeg har derfor mye som jeg gleder meg til å vise dere. Jeg har blant annet fotografert i mitt første bryllup.
Under ser du mitt aller første selvportrett, tatt tidlig i morges. Kom gjerne med konstruktiv kritikk!

Canon EOS 5d mark II + Canon EF 50mm f/1.8

focal length: 50 mm | aperture: f/1.8

shutter:  1/160 | iso: 400

8 Comments leave one →
  1. 19.08.12 3:38 pm

    Sykt fint.

  2. 19.08.12 4:01 pm

    Sinsykt fint bilde. Poseringen, fargene (eller mangel på de da) håret, fokuseringen .. bare alt stemmer liksom. Du er så utrolig flink!

  3. 19.08.12 4:39 pm

    Åååh for et nydeligt sjølportrett!! Nydelige stemning, bokeh å B/W redigering :)

  4. Mariann permalink
    19.08.12 7:07 pm

    Wow! Elsker det! Eneste jeg kommer på må være bakgrunnen, hvor jeg synes det hadde vært finest med blader all over, men utrolig fint!

  5. 19.08.12 7:18 pm

    nydelig!

  6. Marianne Karoline permalink
    21.08.12 1:16 am

    nyyyyydelig

  7. 26.08.12 4:26 pm

    så nydelig selvportrett! ville prøvd å gi tilbakemelding, men har ikke helt skjønt hva det er som gjør at jeg liker bilde.. det er vel komposisjonen, uttrykket, poséringen, vinkelen osv. som sammen uttrykker en følelse man har når man er alene uti ingenting og tenker på alt, og nesten prøver å glemme å tenke, og bare leve.

  8. 30.08.12 11:15 am

    Du er utrolig dyktig! Superflott selvportrett.

Leave a Reply

