Skip to content

Intimkonsert med Coldplay

27.11.11

På onsdag var jeg på en fantastisk Coldplaykonsert i Oslo. Jeg og Amalie lagde en “musikkvideo” i forbindelse med en konkurranse der vi kunne vinne billetter (siden ingen billetter ble lagt ut for salg), og i den forbindelse fikk vi også møte Coldplay backstage. Det er det gøyeste jeg har vært med på noen sinne!

Her er filmen vi deltok med (Se i fullscreen og HD).

Foto og redigering: Maria Stavang
Modell: Amalie Riis

På Lille Julaften sendes konserten på tv2. Følg med og se når vi ble intervjuet av Thomas og Harald og hvordan det var å møte Coldplay.


Meg og Chris Martin (Vokalist i Coldplay)
Fotograf: Tore Meek fra Monster Entertainment

For å se flere bilder fra konserten, eller lese mer om meg og Amalie i forbindelse med konserten se her:

14 Comments leave one →
  1. 27.11.11 3:43 pm

    Woow, heldige!! :D kjempefin og bra video, og såå heldig som fikk møte Coldplay og oppleve konsert med dem da:)

  2. 27.11.11 4:05 pm

    Helt utrolig bra film! skjønner godt at dere vant!!
    det var veldig fortjent :-)

  3. Mariann permalink
    27.11.11 4:17 pm

    Imponert!! og sinnsykt missunlig.. heldige! :)

  4. Ida permalink
    27.11.11 9:31 pm

    Hvilket kamera bruker du? :)

  5. Ingrid permalink
    27.11.11 9:36 pm

    Det er faktisk litt morsomt at du var på Coldplay-konserten – for det var jeg og! Og jeg vet ikke om du husker det, men jeg er den bloggleseren som så deg på Taylor Swift tidligere i år også! Må si jeg liker musikksmaken din :-)

    Du var utrolig heldig som fikk møte dem, og det var VIRKELIG velfortjent! Jeg har sett videoen flere ganger nå, og jeg er imponert. Den er så fin! Stå på videre, du er dødsflink :)

    • 27.11.11 10:20 pm

      Wow så utrolig morsomt!! Håper du koste deg masse på konserten da. Guttene lagde jo SÅ mye liv på scenen :-)

      Og tusen takk! Så hyggelig å høre!

  6. 28.11.11 1:26 am

    Åh, heldige jente!

  7. 28.11.11 1:30 pm

    Jeg misunner deg så mye at jeg får helt vondt i magen!

  8. 02.12.11 3:39 pm

    MISSUNNELIG!

  9. 21.12.11 2:58 pm

    LITT misunnelig ja!! Så dere på TV :D

  10. Christine permalink
    11.01.12 4:31 pm

    Åherregud!!!! Det må ha vært helt fantastisk! Unner deg (og misunner, hehe) virkelig den gleden!!

Leave a Reply

