Skip to content

Oppdatering av design

11.11.11

I dag tok jeg meg tid til å endelig gjøre et par justeringer i designet mitt. Jeg er usikker på om jeg er 100% fornøyd, men det var uansett deilig med en oppdaterting! Siden jeg har hatt en god pause fra å publisere bilder, har jeg utrolig mye å vise dere! Satser på å oppdatere oftere enn det jeg har gjort de siste månedene.

Gammelt design:


Nytt Design:

God helg alle sammen!

5 Comments leave one →
  1. 11.11.11 2:16 pm

    Syns det ble kjempe pent! :)

  2. 11.11.11 2:37 pm

    Du tar fantastiske bilder! Musikkvideoen dere lagde var utrolig fin! Synd konserten ble avlyst.

  3. Marianne Karoline permalink
    11.11.11 3:20 pm

    Kjempe kult! :)

  4. 11.11.11 9:19 pm

    Herlig å høre at du er tilbake (for fullt? ;) )

  5. karen permalink
    13.11.11 3:16 pm

    du er utrolig flink !!

Leave a Reply

