Skip to content

@Brudehuset #3

11.03.11

Sorry for lite oppdateringer. Jeg har nemlig vært på Taylor Swift konsert i Oslo (som forresten var fantastisk!), men som resulterte i at jeg hadde litt mye søvn og skolearbeid og ta igjen. Jeg har ikke hatt så mye tid til å ta bilder i det siste heller. Det klør seriøst i fingrene mine! Jeg vil prøve ut 5d’en min!! Hvorfor må det alltid regne i Bergen? Og hvorfor er solen nede når jeg kommer hjem fra skolen?

Siden de nye bildene mine ligger på den andre macen kan jeg jo poste litt bilder fra Brudehuset, som jeg jobbet med på skolen i dag.

Fotografert av meg med Canon EOS 450D + Canon EFS 18-55mm f/3.5-5.6
Modell: Kristina Jakobsen

Det er forresten en del som spør om når jeg avslutter konkurransen. Jeg skrev at den skulle være åpen i minst 3 uker, og jeg tror jeg stenger den allerede nå etter 3. Jeg har fått inn haugevis med deltagere på mail også! Så jeg tror ikke jeg skal gjøre det vanskeligere for meg selv og ha den åpen særlig mye lenger. Derfor stenges konkurransen på førstkommende søndag (13.mars.2011 23:59). Så dere som sier at dere leter etter det rette bidraget burde få opp farten!
Siste sjanse til å delta HER!
11 Comments leave one →
  1. 11.03.11 9:40 pm

    du er så flink!!!

  2. 12.03.11 9:53 am

    WOW, så utrolig mange fine bilder du tar! Blir skikkelig inspirert! :-D

  3. Anne-Marte permalink
    12.03.11 11:42 am

    å, fine bilder!
    det nederste var nydelig.

  4. 12.03.11 9:44 pm

    så utrolig vakre! supersuperfine.

  5. Ingrid permalink
    12.03.11 10:00 pm

    Sto du ved inngang 10 eller? :D Hvis ikke var det en annen som var prikklik deg der :-)

  6. 15.03.11 2:34 pm

    pen jente, og nydelige bilder!:)

  7. 16.03.11 8:03 am

    Såå heldig du var som var på den konserten da : – D

  8. 17.03.11 1:25 pm

    Du tar veldig fine bilder. :)

  9. 18.03.11 1:42 pm

    Taylor Swift var amaaaazing!! <3 Du var heldiiig som stod heeeelt fremme :):)
    Og du? Det med at det regner alltid i Bergen og solen går ned når man kommer hjem… WORD! Får aldri tatt noen bilder jo! blææh hehe

  10. 18.03.11 8:18 pm

    Rett og slett nydelige bilder! :) Er det et oppdrag du har fått, eller er det en venn som prøver diverse skoler du tar bilder av? :)

Leave a Reply

