Skip to content

KONKURRANSE – vinn goodiebag

20.02.11

Nå starter den første fotokonkurransen her på bloggen. Og det er veldig lett å delta! Jeg har valgt å ikke noe tema egentlig, slik at terskelen for å delta ikke skal være så høy. Dessuten er dette en mulighet for dere å vise frem fotografiene deres som dere er aller mest fornøyd med!

  • Tema: Det bildet du er mest fornøyd.
  • Antall Bidrag pr pers: Du kan delta med 3 bidrag
  • Innsending: Lag et innlegg på bloggen din der du poster bidragene dine og link til dette innlegget. Hvis du ikke har blogg kan du sende meg bidragene på mariastavangfoto@hotmail.no
  • Frist: Fristen kommer til å vare en stund ettersom at det er mange som har vinterferie denne, neste  og den uken etter der igjen. Så den varer minimum i 3 uker.
  • Redigering: Både redigering og manipulering er lov, så lenge alle layersene og elementene i bildene har du selv copyright på.
  • Premie: Premien er en goodiebag tilsendt fra meg her i Bergen til din hjemmeadresse (den kan sendes til meg på mail etter at du har vunnet) Goodiebagen inneholder alt du ser på bildene under og har tilsammen en verdi av 669,-

Du kan vinne: KMS Hårspray (Min favoritt! Jeg elsker den), Badekule og Skrubball fra The Body Shop, Isbjørnsåpen fra Vita, Neglekrem fra H&M, Hårmaske og ansiktsmaske fra Vita, Tatoveringer fra Bik Bok, Shower Gel, Body Lotion og såpekuler fra H&M, Miniatyrsmykkestativ fra Kremerhuset, Det Snurrer i min skalle av Familjen, Giordani Gold Sminkesett og Parfymesett (Parfyme, Body Lotion og Shower Gel) fra Christina Aguilera.

Håper du vil delta!

Edit 11. Mars 2011 21:49 : Konkurransen avsluttes førstkommende søndag (13.mars.2011 23:59) pga stor engasjement fra dere (noe som jeg er utrolig takknemlig for!).
35 Comments leave one →
  1. spangebu permalink
    20.02.11 4:47 pm

    Hmm.. Hvorfor ikke :D

    http://spangebu.blogg.no/1298220406_siste_forsk.html

  2. 20.02.11 6:51 pm

    Jajja, kan jo prøva :) haha! (Går t lillesøss hvis eg vinne!)

    Misty dock

  3. 20.02.11 8:43 pm

    Har lyst å være med ^^ Men må bare finne bildene først ; )

  4. 20.02.11 8:59 pm

    uuuu familjen, ikke dårlig!!

  5. 21.02.11 10:41 am

    slenge meg på eg og: http://heroesandme.com/2011/02/file-number-171/ ;)

  6. 21.02.11 1:25 pm

    Flott konkurranse, jeg bidrar med dette øverste bildet :D http://iseliniselin.wordpress.com/2010/11/25/min-lille-pomeranian-3/

  7. 02.03.11 5:08 pm

    herregud så mye fiiiint! jeg skal delta, men jeg kommer med et innlegg senere i kveld! :D

  8. 06.03.11 1:15 pm

    Jeg får prøve da! Hadde vært gøy å vinne så fine ting :-)

    http://ssiljerudshaug.blogg.no/1299417263_tre_bilder.html

  9. Bianca permalink
    09.03.11 3:06 pm

    Jeg skal melde meg på, men bå bare lete etter bilder først ;)

  10. 11.03.11 8:07 am

    Når avgjør du konkurransen? :)

Trackbacks

  1. File number 171 « Heroes & Me
  2. oss.to@kino? « Maria Kristine Stavang
  3. Deltar i konkurranse « Lille Caroline
  4. @Brudehuset #3 « Maria Kristine Stavang
  5. Finalistene i fotokonkurransen – Stem på din favoritt! « Maria Kristine Stavang
  6. Gratulerer, Therese Hansen! « Maria Kristine Stavang

Leave a Reply

