Skip to content

Pore me a heavy dose of autumn #4

12.11.10

Jeg savner photoshooten jeg og Amalie hadde i høst. Det var nydelig høstvær. Nå har vinteren kommet og tatt alle de fargerike bladene vekk. Ihvertfall nesten alle.

 

Tusen takk til mine nye følgere på bloglovin! Jeg blir så glad når jeg ser at det er flere som vil følge bloggen min. Det er forresten en del som har spurt i det siste om jeg kan legge ut en ny photoshop-tutorial på hvordan jeg redigerer bildene mine. Så jeg håper jeg kan få gjort det i løpet av helgen. Men jeg lover ingenting.

6 Comments leave one →
  1. 12.11.10 11:10 am

    Flotte bilder med fine farger :D

    /Ja, det var kjekt på akademiet. Frister faktisk å gå på medier og kommunikasjon nå. Men det blir nok Danielsen. Og så mediehøyskole etter det kanskje :)

  2. 12.11.10 3:03 pm

    Så fine bilder og pene jenter!
    Syns etterbehandlingen din er så fin, så gleder meg til å se hvordan du redigerer bildene dine : )

  3. 12.11.10 4:26 pm

    Fine jenter og kjempefine bilder med nydelige høstfarger!! Det er litt trist at bladene faller av og at vinteren kommer for fullt.. Det blir vel koselig med snø og votter og skjerf og luer da :)

  4. 12.11.10 5:23 pm

    jeg elskerelsker bildene dine, alltid så fiine!

  5. 13.11.10 6:43 pm

    Elsker fargene i bildene! Jeg synes det er så trist at alle bladene er borte allerede! Jeg har jo ikke rukket å ta alle de fine høstbildene jeg ville ta !

  6. 14.11.10 12:30 pm

    Fiine! Det nederste var vakkert!! :)

Leave a Reply

