Skip to content

In my bag

16.07.10

Jeg så et innlegg som dette på denne bloggen der hun utfordret andre til å lage et “inn my bag”- innlegg.

 -eos, ralph lauren parfyme, body lotion, ipod, mobil, busskort, hårspray, concealer, mascara, lipgloss, allergimedisin, neglelakk, nøkkel til huset, ørepropper, gitarplekter, to sløyfer og en lommebok –

Det var ganske tilfeldig at jeg hadde alt dette i vesken egentlig. Jeg går ikke alltid rundt med et par ørepropper, neglelakk eller to sløyfer altså.

15 Comments leave one →
  1. 16.07.10 10:15 am

    kuli, likte vesken. den var litt awesome

  2. 16.07.10 10:30 am

    Woow. Hvordan klarer du å få alt det oppi den vesken? :D
    jeg tror vi jenter har en egen sånn greie at vi klarer sånne ting ;)

  3. 16.07.10 4:48 pm

    Yay, jeg har også den neglelakken (og hundrevis av andre neglelakker, haha!). Jeg liker sånne små vesker, de er så enkle å ta med seg siden de ikke tar så stor plass :)

    Forresten! Så nå at du hadde spurt om kamera og objektiv. Kameraet er et to år gammelt Canon eos 450D som jeg forhåpentligvis skal bytte ut snart, haha. Objektivet er Canon 50mm 1.4, som jeg anbefaler på det sterkeste. Bildet på det innlegget du kommenterte er tatt i studio og blitslampene sammen med det objektivet skaper fantastisk skarpe bilder :)

  4. 16.07.10 5:43 pm

    Nice! Gøy med sånne innlegg :D

  5. 16.07.10 7:47 pm

    liker sånne innlegg jeg også! :) veldig fin veske forresten… :) kan jeg driste meg til å spørre hvor den er fra?

  6. Anne-Marte permalink
    16.07.10 9:00 pm

    Maria, alle vet at du har et sykdom som gjør at du alltid må ha med deg to sløyfer i vesken. Ikke prøv å si noe annet! – men jeg er glad i deg likevel. <3

  7. 16.07.10 11:43 pm

    Prisen ligger vel på ca 3500 kr. Det varierer litt. Man har jo den litt billigere “plastic fantastic” versjonen, 50mm 1.8, som ligger på tusenlappen. Og ja, man får mye for pengene om man kjøper det objektivet, definitivt. Stor blender til lav pris. Anbefaler likevel å spare opp til 1.4 om man kan, ettersom det er bedre byggekvalitet, fargegengivning osv. Og enda mindre blendertall da, selvfølgelig ;)

  8. 17.07.10 9:41 am

    Så artig innlegg. Du fikk plass til mye :D
    Digget vesken og lommeboken!

  9. 17.07.10 10:00 pm

    åå, det er så gøy med slike innlegg :)

  10. 18.07.10 9:33 am

    Fine ting, liker sløyfa spesielt : D

  11. 18.07.10 10:44 am

    nydelig veske :D
    Ja det er ofte sånn, men det er ofte de som ender opp såra.

  12. 18.07.10 11:00 am

    Elsker veska di og det du har i den! og forresten, headeren din er nydelig :)

  13. 18.07.10 11:31 am

    Morsom utfordring! :)

  14. 18.07.10 12:12 pm

    Stilig Maria :-D

  15. 19.07.10 7:12 pm

    Jeg liker sånne innlegg ;)

Leave a Reply

