Skip to content

Safari

08.07.10

Jeg var på Safari når jeg var i spania. Ganske spennende!


All photos by me;

Har du vært på Safari?

10 Comments leave one →
  1. 08.07.10 7:49 am

    Åh! Dette så kjempe gøy ut”, Herlige dyr:)
    Har aldri vært på en safari, men har veldig lyst !

  2. 08.07.10 7:58 am

    Så gøy! Jeg vil på Safari… i Afrika! :D :D

  3. 08.07.10 9:42 am

    wow. KULT! Elsker sånne safari-dyr :D
    Og du tok på en elefant, KULT!

  4. 08.07.10 4:18 pm

    Å så gøy!! Misunner deg =)

  5. 08.07.10 5:56 pm

    Så herlige bilder! Så kjempe gøy ut:) Jeg har alltid sett for meg at man må til Afrika for å dra på safari, men dette så jo riktig så fint ut:) Fortsatt god sommer!

  6. 08.07.10 7:41 pm

    Så fine bilder! Safari ser kjempespennende ut. Har aldri vært på, men har lyst å oppleve det en gang :)

  7. 09.07.10 10:39 pm

    åjjj crazy at du så tiger og løve! bildet av leoparden var helt utrolig fint. Jeg bare: wooooow! hehe. Dritkult å være på safari, jeg har kjempelyst!

  8. 10.07.10 2:09 pm

    så kjempekos ut! la også merke til noe artig: har akkurat den samme blomstrete tanktoppen som du har! kjøpte den når jeg var i spania nå nylig, så kan jo kanskje tenke meg at du gjorde det samme? :) hihi.. fra pimkie ikke sant?

  9. 13.07.10 9:09 am

    åhh, sykt stilig. Har vært på noe lignende et par ganger, men tror ikke vi fikk lov til å ta på dyrene..
    btw – hvordan redigere du? Kjempe fine bilder nemlig, likte spesielt zebra bildet :)

  10. 12.08.10 10:34 am

    Reise til Afrika – da kan man oppleve safari på en helt annet måte:)

Leave a Reply

