Skip to content

Theres something about you.

22.06.10

Nå er jeg i Spania og nyter solen antar jeg. Men jeg tenkte skulle dele noen bilder med dere som jeg tok før jeg reiste.

Photo by and editing by me;

Hva synes dere? Og er det noen som kan fortelle meg hvordan været er i Norge? 

11 Comments leave one →
  1. 22.06.10 7:26 am

    Varmt, sol, men litt skyer :D hihi
    Heldig som er i syden, jeg reiser om fem dagen, vil reise nåå!

  2. Astrid Helene permalink
    22.06.10 8:41 am

    Stilig bilde! Her i Oslo er det ganske fint vær ;)

  3. karoline (lb) permalink
    22.06.10 8:43 am

    NYDELIGE BILDER SOM VANLIG!!
    Her er det varmt, sitter å soler meg i bikini hver dag :D Kos deg videre!

  4. Maria L permalink
    22.06.10 9:03 am

    nydelige bilder, min venn! :D
    akkuratt idag er det litt overskyet, men igår var det veldig fint! :)
    Håpet du koser deg masse i Spania! jeg savner deg! <3

  5. 22.06.10 9:07 am

    Kjempe fine, og ringen også var kjempe fin!
    Akkurat nå er det overksyet i Bergen, det regnet i morges :P
    Du har vel masse sol?

  6. juliane permalink
    22.06.10 9:32 am

    ah, du er jo helt syyk til å ta bilder! har du tenkt å bli fotograf? :)

  7. 22.06.10 9:48 am

    så fine bilder :) heeeldig ! her jeg bor er det overskyet og grått ihvertfall :(

  8. 22.06.10 10:04 am

    fine bilder :)! Her på vestlandet er det sol, men blåser litt!

  9. 22.06.10 7:05 pm

    spania er sykt herlig.
    er i new york, så kan dessverre ikke fortelle om været i norge ..
    finefinefine bilder ! du er så flink

  10. 23.06.10 7:57 am

    Jeg er i Hellas.. x]

Leave a Reply

